Tekstgrootte
Artikel delen
  • Gekopieerd

Bewoner krijgt ongevraagd pakketje vol drugs door de brievenbus

Redactie

Een inwoner van Dongen kreeg vrijdag een pakketje uit de Verenigde Staten zonder iets besteld te hebben. In het pakketje bleken pillen te zitten. Het gaat waarschijnlijk om een zending drugs, zo schrijft de politie op Facebook.

Op het pakketje stond wel het adres van de bewoner, maar een andere naam. De bewoner vertrouwde het niet en heeft de zending naar het politiebureau gebracht.

Volgens de politie gebeurt het regelmatig dat mensen een bezorging ontvangen zonder daar iets van af te weten. "Ontvangt u een pakketje met verkeerde gegevens en vertrouwt u het niet? Weiger het pakketje dan of kom het bij ons afgeven," zo adviseert de politie.

LEES OOK: Jongen begraaft tas vol met drugs in stadspark: ‘Dit zijn geen konijnenkeutels’

Ook de moeite waard
Meest gelezen
Korte WNL video's
Meer van WNL
Steun WNL

Word lid. Het telt.

Waardeert u onze programma's? Steun WNL dan met de jaarlijkse bijdrage van slechts €8,50, de wettelijk minimale verplichte bijdrage voor omroepen.

Hiermee helpt u ons journalistieke geluid te behouden en voorkomt u dat WNL zijn publieke status en zendtijd verliest.

€ 8,50 per jaar

Word lid van WNL
Goedemorgen Nederland Op Zondag Stand van Nederland Café Kockelmann In de kantine Sven op 1 Het Misdaad- bureau